Záruční servis - abychom mohli zahájit reklamační řízení, je potřeba na e-mailovou adresu bravea@bravea.cz zaslat číslo nákupního dokladu, případně název firmy, která u nás zboží nakoupila, popis závady podpořený fotografiemi či krátkým videem. Dále Vaše jméno, adresu kde se reklamovaný produkt nachází a tel. kontakt.
Pozáruční servis - pokud se Vám nedaří najít nákupní doklad, potřebujeme fotografie produktu, který si přejete servisovat, abychom jej dokázali identifikovat a samozřejmě popis závady.
Náhradní díly - rádi v rámci našich možností zajistíme potřebné ND na Váš stávající produkt. Nejčastěji se jedná o kartuše a termočlánky do vodovodních baterií a těsnící prvky ke sprchovým koutům, avšak potřebujeme bezpečně identifikovat zařizovací předmět, ke kterému ND pořizujete. Pokud nenajdete nákupní doklad, pomůže několik fotografií a rok, ve kterém byl tento předmět pořízen.